Business

Kontrolujte, kdo si na vás ukazuje

V předchozím článku jsme se bavili o tom, jak mohou špatné odkazy z vaší webové stránky na nevhodné či nedůvěryhodné stránky poškodit vaši vlastní důvěryhodnost. Dnes se podíváme na opačný případ, ve kterém může také pomoci profesionální linkbuilding od SEO experta, který ví, co, dělá a ještě k tomu všemu vám může vaši odkazovou strategii posunout daleko dál. Přeci jen, odkazy jsou stále relevantním zdrojem z mnoha pro dobré hodnocení na stránce vyhledávání.propojení na pozadí krásně jasné oblohy
 
Dejme tomu, že na vaší stránce jste zveřejnili obsah – článek – od renomovaného experta na zdravou výživu, který má za sebou celou tunu zkušeností a všude byl a všechno zná a na všechno má nějaký papír nebo ocenění. Všechno je super, jde to skvěle, ovšem najednou se začne růst zpomalovat. Po nějakých pár dnech či měsících se růst průměrné pozice zcela zastavil a najednou se třeba i obrátila karta. Vy si říkáte, co zase dělám špatně? Vina tentokráte nemusí být na vaší straně, ovšem i tak může jednání jiného ovlivnit vaše hodnocení, tedy přinejmenším vaši důvěryhodnost. Přesně v těchto případech je nesmírně důležité provést SEO analýzu, která přijde na příčiny poklesu průměrného hodnocení na stránce s výsledky.
 „hyperodkazy“ napsány modrým písmem v textovém editoru
Možná zjistí, že je problém v příliš pomalém načítání stránky či obrázků, možná je to nedostatečná optimalizace obsahu. Může to být ale také problém s tím, že nedůvěryhodné či podvodné webové stránky odkazují na váš obsah či na vaši stránku. Bohužel, uživatel-agent vyhledávačů není žádný člověk a nedokáže posoudit, co a jak, pokud to nemá v programu. Je třeba mu říci, že tohle teda ne. Jenomže máte čas zjišťovat, odkud kde a co? Přesně proto žádáte v těchto případech o pomoc zkušeného profíka, který má na to spoustu dobrých nástrojů, díky kterým dokáže zjistit takřka cokoliv – nejen, odkud se teda na vás odkazuje, ale co je to za webové stránky a dokáže odkazování označit jako nevhodné či úplně zakázat.